twounicorns

Alla inlägg under mars 2013

Av Derya Filippa - 31 mars 2013 23:11

Hej idag har jag inte gjort så mycket! Eh typ bara lekt o busssssaaat med syrran! Hmm...... Jo jag har lekt med STAR oxå! I moron så ska jag rida! SHIFTER, YES!!!!! Kommer kanske video. Bara kanske! Ehh har inte mycket att säga men arå!
Herrå god natt!
// kram Filippa o Star!?

Av Derya Filippa - 30 mars 2013 23:27

Hej hej hoppas ni har haft det en toppen dag!! Det har jag haft! Har inte skrivit så många inlägg på länge men ska bli bättre på det! Ehh... Jag ska lägga in videos på youtubekanalen som vi har! Det ska jag oxå bli betträ på!!! Vet inte så mycket jag ska skriva!!!! Men ah herrå ha ett bra LOV?!!
/Kram Filippa

..

Av Derya Filippa - 29 mars 2013 09:56

Tja , vet att Ippa inte bloggar så mkt men hon har lite problem med att komma in osv , så jag tror hon lägger upp videoinlägg på yt .. Men aja .. E i sthlm .. Min kusin e as jobbig <.~ but whocares :P men hade typ inget att säga kommer hem på Måndag ... Men ses


// xoxoxoxoxoxox Derya

Av Derya Filippa - 28 mars 2013 16:35

Hej, idag va det sista dagen i skolan!!!! YEEEES!!!!!!!!
Idag ska jag på Pyamasparty!! Red ju igår, gick ganska bra! Eh vet inte va jag ska skriva joo lägger upp videoinlägg på youtube! Så titta gärna!

Av Derya Filippa - 28 mars 2013 14:49

Shasha bloggäänh ;**
Min lilla bebis e en hane och heter Nu Louie ;) men aja .. Påväg mot sthlm och ska va där till på måndag * tummen ner * får inte rida idaaaag xc men aja fortfarande lite hostig har as tråkigt på tåget ..... TÅGET HAR INGET ELUTTAG!!!!! Har bara 31 % kvar kommer typ fram runt halv 5 kanske :O ska till skogås .. En mini ynkligstad .. Min moster bor däääär inte träffat henne på ett år ungefär .. Men ska blogga när jag är där om jag har internet ... Sitter just nu och lyssnar på beggning ( elr va den heter ) BJUDER PÅ EN BIIILLLDDD :D
?

// xoxoxoxooxoxoxo Deryaaaa ?

Av Derya Filippa - 27 mars 2013 16:38

Här kommer några bilder på min nya hamster .. Tror den ska heta DiCaprio , belladonna , Nintendo eller CutiePie .. Om ni har andra förslag kommentera ;)


// Xoxo derya ;)

Av Derya Filippa - 26 mars 2013 19:33

Shoo bräääh :**
Görallafinamänniskor? Köpt min nya hamster hade tänkt att den ska heta ..................................................
...........NINTENDOOOOOOO :DD kanske då det e en dvärg vet nt om de är en hona elr hane .. Gutchi verkar ju lite avis menmen ... Seees ??????


// Xoxo Gutchi,nintendo & Derya

Av Derya Filippa - 26 mars 2013 11:54

Cha ,
Ska snart åka till djurmagazinet ..
Men aja ALLA som har instagraaamh kan ni gå in på TeamAPonnie och rulla ner lite på sidan och då kmr ni se 4 collage ett av de har grönt runt sig klicka på de . Sen är det 7 bilder .. O de har en siffra 1-7 den första e min bild kan alla rösta på den skulle bli evigt tacksam? snälla skulle älska er ( bild kommer på collaget )


// Xoxo Derya

Presentation


Filippa Derya

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards